ТВОРІВЦІ – Дієго Араужо

Водні форми життя в ставку (2022). З «Природної історії ефірного світу». Ілюстрація штучного інтелекту, створена в Disco Diffusion Дієго Араужо.

Що було першим у вашому житті: наука чи мистецтво?

Чи є між ними різниця (сміється)? Наскільки я пам’ятаю, в дитинстві я вже щось малював, але ще захоплювався. малюнки амеб та павуків у біомедичних енциклопедіях, які були у нас вдома. Формально розвивався як учений. Це означало здобуття ступеня бакалавра біології, магістра екології та доктора філософії з упором на еволюційну біологію. Хоча смішно… Здається, мене завжди цікавили теми, пов’язані з анатомією та забарвленням тварин, що є необхідним знанням для багатьох художників. Можливо, мій художній мозок спрямовував мої наукові інтереси.

Польові роботи Уолната (2021), побічна історія у світі «Солодкої картоплі та amp; Волоський горіх”. 3D-ілюстрація Дієго Араухо, зроблена в Blender. Під час навчання в магістратурі я одночасно здобув ступінь бакалавра витончених мистецтв в іншому університеті (державна освіта в Бразилії безкоштовна, тому ви можете займатися цією божевільною річчю). Він був надто зосереджений на сучасному образотворчому мистецтві, і я не привніс його до свого нинішнього мистецтва. Тільки під час роботи над докторською дисертацією я по-справжньому присвятив себе мистецтву. Оскільки мої дослідження були зосереджені на візуалізації анатомії комах, я вивчив 3D-моделювання. І раптом я зрозумів, що люблю 3D-моделювання більше ніж наукові дослідження. На даний час я працюю науковим ілюстратором у Сінгапурі.

Які науки стосуються вашої художньої практики?

Здебільшого біологічні науки, оскільки маю власний досвід. Я черпаю багато натхнення з ентомології (вивчення комах) та арахнології (вивчення павукоподібних). Я намагаюся використовувати деталі анатомії, поведінки та екології цих тварин для створення химерних істот та дивних світів, у яких вони живуть.

Я завжди намагаюся використати деякі знання еволюційної біології, особливо філогенетики для визначення деяких творчих методів. Насправді це дуже схоже на те, що роблять деякі концепт-художники: створюють базову анатомію і, змінивши кілька особливостей, я можу придумати кілька концепцій істоти, ніби я створюю декілька видів, змінюючи вихідні (спадкові, еволюціонують) форма ніг і зубів.

Останнім часом я також черпаю натхнення з клітинної та молекулярної біології. Це не означає, що я малюватиму клітини та молекули у своїх творах. Як і у випадку з комахами та павукоподібними, я буду використовувати форми молекул та їх динамічну поведінку як натхнення для створення цікавих істот та складних світів. Або, можливо, я створю більш химерну версію осередку. 3D-зображення кінезину, що йде по мітохондріях, у обох великі мультяшні очі Кінезін, що несе мітохондрії (2022 р.). 3D ілюстрація Дієго Араухо, зроблені в Blender.

Які матеріали ви використовуєте для створення своїх робіт?

Я працюю як з цифровими, так і аналоговими носіями. У цифровому світі я здебільшого фокусуюсь на 3D-ілюстраціях, які створюю у Blender (blender.org), безкоштовному програмному забезпеченні для створення 3D-зображень. Іноді я роблю 2D-ілюстрації в Procreate або Krita (krita.org), безкоштовна програма для цифрового живопису. З аналогових матеріалів я переважно використовую акварель та туш. У деяких випадках я роблю лінійні малюнки олівцем або тушшю і малюю їх у Krita в цифровому вигляді. . Потім я використовую його як довідник деяких своїх робіт. Деякі начерки навіть стали основою для створення великих історій, які зараз стають конкретними проектами."2D-зображення

Гриби (2019). ілюстрація в Procreate Дієго Араужо.Одне маленьке зауваження. Вибачте за термін «аналогові медіа» замість терміна «традиційні медіа». Мені здається забавним використовувати слово «традиційний», щоб відрізнити цифрові витвори від фізичних. У нас є нові фізичні інструменти, які були розроблені протягом останніх 5 років, такі як ручка для 3D-малювання, деякі типи флуоресцентних пігментів і так далі. Але оскільки вони не цифрові, ми називаємо їх традиційними? Тим часом, у нас є методи 3D-моделювання та 2D-цифрового живопису, яким понад 10 років. Низькополігональне моделювання існує стільки ж, скільки існує 3D. Те саме і з піксельним мистецтвом, яке було ранньою формою цифрового мистецтва і повертається в стилі ретро. Отже, у цифрових медіа також є традиційні медіа.

Перша — це серія із трьох акварельних ілюстрацій, яку я створив у 2016 році. Я вже працював науковим ілюстратором, але все ще намагався створити власну роботу. Ці три твори втілювали момент, коли я подумав: «О! Я можу зробити це!”. Цей стиль був натхненний художником, за яким я в той час стежив на YouTube. Я наслідував її процес крок за кроком і навчився бути терплячим і не засуджувати своє мистецтво, коли воно зроблено тільки на півдорозі. На створення кожного вироби у мене витрачалося приблизно 16 годин (5-6 днів).

Я можу сказати, що моя поточна робота з ілюстрації відрізняється від неї, але вона розвинулася з неї. Мій інтерес до складних, деталізованих сцен зародився саме там. Крім того, перша частина, Стімпанк-голем, була настільки цікавою, що мені захотілося написати для неї історію. І це було приголомшливо, тому що це відкрило мене в цілому світі сторітелінг (для письменників, а не тільки для ілюстраторів). Я почав писати історію, і вона дуже змінилася, але я багато чого дізнався про такі речі, як побудова світу, створення глибоких персонажів, триактна структура.

Друга — моя книга «Солодка картопля та amp; Горіх – спіраль життя», яке я майже закінчую. Це ілюстрована химерна історія про біологічну природу життя та смерть. У ньому розповідається про подорож двох дітей до пустелі. У них є кілька зустрічей, які навчають їх дечому про життя та смерть. Це проект, який почався з ескізу близько двох років тому і поступово перетворився на більший світ, який будую з великим впливом екології, зоології та еволюційної біології. Це також допомогло мені знайти напрямок для мого особистого стилю як з погляду того, як я хочу створювати персонажів, істот та світи, так і з погляду тематики моїх історій. Я дійсно хочу зосередитися на ідеї про те, як ми можемо зрозуміти природу так, щоб ми могли зрозуміти нашу власну природу – настільки, що запитуємо себе, що таке життя і що таке природа.

Які вчені та/або художники надихають та/або вплинули на вас?

Почнемо із вчених. Насамперед, Чарльз Дарвін. І справа не тільки в еволюційній теорії та цілому масиві знань з природознавства, які він створив. Більше того, він був таким науковцем, яким ми не можемо бути у наші дні. Те, що в стимпанк-історіях називається «ерудитом», або людиною, яка добре знається на багатьох галузях знань. Бути натуралістом означало багато знати про тварин, рослин, географію, геологію, палеонтологію, медицину і, можливо, навіть математику і техніку (не забувати, що деякі з них також знали живопис і малюнок). Я думаю, мені пощастило, що я познайомився з багатьма (але небагатьма) галузями науки, а потім переключився на мистецтво. Це найближче, що я можу підібрати до ідеї вікторіанського натураліста. У зв’язку з цим мені також подобаються роботи Ернста Геккеля. Польова станція (2022). З «Природної історії ефірного світу». Ілюстрація штучного інтелекту, створена Disco Diffusion автором Дієго Араужо. Для митців це трохи складно. Те, як я «надихаюся» сьогодні, дуже відрізняється від того, що було 7-8 років тому, коли я почав переходити від науки до мистецтва у своїй докторській дисертації. Ті перші дні я стежив за кількома артистами на різних інтернет-каналах. У кожного з них я навчився б безлічі технік. Але поступово я почав дотримуватись принципу (або художнього підходу), якому навчився у Іена Маккейга. Йдеться про те, щоб перестати використовувати мистецтво інших художників як зразок і почати використовувати як зразок світ перед вами. Таким чином, він дуже вплинув. Через це мене більше надихають погляди та підходи, ніж саме мистецтво. На мене сильно вплинули Хаяо Міядзакі та Браян Фрауд. Так, я люблю їхнє мистецтво і сподіваюся, що в моєму мистецтві є хоч трохи їхнього мистецтва! Але найбільше на мене впливає те, як вони виглядають і взаємодіють з природою, і як вони привносять це у свої історії. Над головою літають мухи». Хижі рослини (2019) Цифрова ілюстрація, зроблена в Procreate Дієго Араужо

SciArt – новий термін, пов’язаний з об’єднанням мистецтва і науки. Як би це визначили?

Хммм…  Проведіть такий експеримент: візьміть ілюстрації на обкладинках деяких наукових журналів і помістіть їх в інший контекст, наприклад, журнал про сучасне мистецтво, обкладинку книги в жанрі фентезі, упаковку продукту або навіть фотографію в рамці. Чи можете ви (або інші люди) сказати, що це SciArt? Це просто контекст, який це визначає. Якщо, звичайно, ви не маєте на увазі схематичні ілюстрації до наукових праць – основна частина моєї професійної діяльності. Але навіть анатомічний малюнок серця можна використовувати як обкладинку художньої книги про романтичні стосунки.

Правильне і зворотне. Художник, який малює портрет сумної людини, не займається тим, що можна було б назвати науковим мистецтвом. Але він точно уявляє анатомію людини. І анатомія, і людські емоції є предметами науки, проте це можна було б віднести тільки до портрета або сучасного мистецтва. Тим не менш, його картина могла б опинитися на обкладинці журналу з психології або журналу з фізіології зі статтею про слізні залози. Знову ж таки, в основному це визначає контекст.  Вірусне вторгнення (2021 р.). 3D-ілюстрація Дієго Араухо, зроблена в Blender. Як я вже згадував у першому питанні, чи є між ними справді різниця? Я трохи жартую, але я також усвідомлюю, що інколи наукова діяльність не така вже й наукова. Тим часом деякі аспекти мистецтва дуже наукові. Наприклад, картина із синім пігментом безперечно блакитна. Він випромінює синє світло, і навіть якщо ви дальтонік, якщо ви візьмете спектрофотометр (прилад для виміру довжини хвилі світла), він виявить синє світло. Це так само об’єктивно, як об’єктивна гравітація. А як щодо всіх досліджень хімії пігментів, які служать для створення фарб? Чи всі геометричні дослідження, які потім закодовані у програмне забезпечення, що дозволяє нам моделювати тварину у 3D? Наука та мистецтво завжди розмовляли один з одним і здавна використовували одне одного.

Тепер дозвольте мені додати ще одну річ. Подумайте про ранню форму мистецтва, створену людьми, — наскельні малюнки людей епохи палеоліту і неоліту. Їх завжди інтерпретували як спосіб, за допомогою якого люди записували навколишній світ природи, повідомляли про нього іншим людям та намагалися його зрозуміти. Спроба зрозуміти світ природи – мета наукової діяльності. Отже, насправді, мистецтво і наука стали одним цілим. Або ви можете думати про це як про те, що мистецтво виникло як форма візуалізації даних, і лише пізніше мистецтво розгалужувалося на уявлення інших речей, таких як почуття та фантазії.

Чи хочете нам ще щось сказати?

Порада, яку я дав молодому художнику: «Якщо ти збираєшся розчаруватися, розчаруйся у своїй власні помилки про цю кар’єру, а не про саму кар’єру».

Ми живемо в епоху масованого бомбардування посланням «іди за своєю мрією», але ми надто сильно ігноруємо той факт, що нам потрібно багато працювати, щоб чогось досягти, нам потрібно бути відповідальними і приймати свій вибір, а також мати справу з багатьма непотрібними. задач. Ми хочемо лише добра без зла. І я думаю, що ця відчайдушна потреба в досягненні такої мрії призводить до того, що ми швидко відмовляємося від чогось (або навіть не намагаємося це зробити). Ми маємо мріяти, стоячи на землі. Нам слід більше дізнатися про те, що ховається за лаштунками науки та мистецтва, дізнатися, що в них обох є добре і погане, щоб ми могли з цим впоратися. Обидві області стикаються з безліччю перешкод на кожному етапі кар’єрного шляху: плата за навчання висока, вимоги до вступу до школи і на роботу високі, занадто велика конкуренція, низька заробітна плата (викладачі університетів не можуть навіть оплатити навчання в університеті для своїх дітей). та нестабільна робота. Не кажучи вже про проблеми людських відносин, такі як сексуальні домагання, расизм та будь-які інші форми дискримінації та знущань (наука може бути об’єктивною, але це не означає, що вчені такі; зрештою, вони люди, а не роботи). . Йдеться не про те, щоб бути негативним та здаватися. Йдеться про знання того, у що і куди ви вплутуєтеся, щоб ви могли бути більш підготовленими до проблем, з якими можете зіткнутися.  Щось ми можемо змінити, щось нам треба проковтнути. Нам потрібно загартувати себе, щоб витримати удар, впасти і вміти правильно і зріло встати.  Воно нагадує звіра гідру» Кордіцепс (2019). Цифрова ілюстрація в Procreate Дієго Араужо. Ми дивимося на вершину гори і забуваємо дорогу до неї. Художник Клінт Клірлі (https://www.artstation.com/clintcearley) одного разу сказав, що ми повинні навчитися жити та цінувати подорож, а не пункт призначення. Можливо, ви зрозумієте, що це нормально отримати стандартну роботу і перетворити свою пристрасть на хобі. Іноді це навіть краще. Вам не потрібно покладатися на людей, які кажуть вам змінити форму та кольори малюнка, ви можете зробити це по-своєму та не турбуватися про оплату. А деякими видами наук, наприклад таксономією або біомеханічним моделюванням, можна займатися і вдома як хобі. Здається, багато людей (на YouTube) створюють роботів та розробляють технології вдома. Перестаньте намагатися визначити себе за своєю освітою або анімаційною студією, в якій ви працюєте, і почніть отримувати задоволення від того, що ви робите, незважаючи ні на що.

Прибуття до заповідника (2022 р.). З «Природної історії ефірного світу». Ілюстрація штучного інтелекту, створена Disco Diffusion автором Дієго Араужо. Щоб дізнатися більше про Дієго Араужо, відвідайте його сайт, Instagram та ArtStation.

Позначки:, , , ,
close